Polecane

Wyróżnione

Kategorie

Superminds

Ustawienia

BIZNES DLA NASTOLATKÓW 1

Biznes

POZIOM 1 (BASIC) - LOKALNA FIRMA Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-18 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe Pierwsza część kurs BASIC składa się ze spotkań na żywo z trenerem oraz lekcji w wersji VOD i ćwiczeń interaktywnych. Pozostałe wersje PRO i VIP dają możliwość uczestniczenia w zajęciach z ekspertami. Kupujesz dostęp przez 3 miesiące w wersji BASIC.

690 PLN

Bestseller

Lekcje

Opis

Kupujesz 3-miesięczny dostęp do platformy SM City oraz 12 spotkań na żywo z trenerem. Spotkania odbywają się online w poniedziałki o 19.30.

POZIOM 1 (BASIC) - LOKALNA FIRMA Kurs biznesu dla nastolatków w wieku 12-18 lat. POZIOM 1 - lokalna firma. Podczas kursu, użytkownicy: 🔴 poznają podstawy ekonomii i wykształcą zachowania rynkowe 🔴 będą mogli założyć własny biznes i poznają swoje mocne strony 🔴 wykonają kilkanaście `case studies` rozwiązując problemy biznesowe Pierwsza część kurs BASIC składa się ze spotkań na żywo z trenerem oraz lekcji w wersji VOD i ćwiczeń interaktywnych. Pozostałe wersje PRO i VIP dają możliwość uczestniczenia w zajęciach z ekspertami. Kupujesz dostęp przez 3 miesiące w wersji BASIC.

Struktura

POMYSŁ NA BIZNES DLA NASTOLATKA

📍 Czy nastolatek może prowadzić firmę legalnie? 📍 Przykłady firm prowadzonych przez nastolatków w SM Academy. 📍 Co na to PRAWO?

RYNEK

📍 Co to jest rynek i jakie są jego rodzaje 📍 Jakie mechanizmy decydują o cenie produktów 📍 Popyt i podaż - dwie kluczowe siły rynkowe 📍 Równowaga cenowa - zachowania konsumentów, które można przewidzieć 📍 Dlaczego muszę tyle wiedzieć o rynku planując swój biznes?

BADANIE RYNKU

Jak zbadać czy rynek zainteresuje się twoją ofertę lub czy twój pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces? Zanim zaczniesz realizować swoje marzenia o firmie, warto zbadać jakie masz szansę.

PLAN PRODUKCJI

Kiedy już wiesz, co chcesz sprzedawać powinieneś zbudować plan produkcji lub dostarczania usług. Ile jesteś w stanie wyprodukować, jaki jest twój próg rentowności.

GRUPA DOCELOWA

Kim jest twój idealny klient? Zbuduj PERSONĘ i przygotuj się do komunikacji z nim.

OTOCZENIE KONKURENCYJNE

Zanim ustalisz cenę i plan działania, powinieneś zbadać rynek. Sprawdź jakie masz otoczenie konkurencyjne.

WARTOŚCI FIRMY

Jaka będzie twoja firma, jaka jest twoja misja i cele, jakimi wartościami będziesz się kierować prowadząc swój biznes?

PRODUKT/USŁUGA

Kiedy już wiesz ile jesteś w stanie wytworzyć najwyższy czas przygotować swój produkt, zadbać o jego jakość i opakowanie.